Billeder og film

Om at gå på efterskole

Det er svært at fortælle om en efterskole på en måde, så man rigtig kan fornemme stemningen. Mærke følelsen af fællesskabet. Høre lyden af de andre. Smage maden i spisesalen.

Men her kan du se nogle videoer, der prøver at sætte ord på det. Og følg så med på Facebook. Her lægger vi billeder, oplevelser og begivenheder.

Musikvideo 22/23

En skøn fortolkning af Dy Plambeck og Marianne Søgaards nyklassiker "Skybrud", der var elevholdet 22/23's yndlingssang.

Musikvideo 21/22

En skøn fortolkning af "Du kom med alt det, der var dig".

Kortour 2019

Alle elever er med i vores store fælleskor. I juni tog vi på tour med hele koret. Fem koncerter på én dag. Fantastisk for fællesskabet.
Youtube Video

Rebecca om at gå på efterskole

Hør Rebeccas fortælling om, hvordan det er at gå på Osted Efterskole

Om sangen Kære Linedanser

Hør vores forstander, Per Krøis Kjærsgaard, fortælle om sangen Kære Linedanser, som han har skrevet. Den handler om fællesskab - og rigtig meget om alt det, der sker med unge, når de er på efterskole.