Kunsten er en løgn, som får os til at se sandheden

Kunst

Elsker du at udfolde dig kreativt? Holder du af at fordybe dig i billedkunstens verden? At sætte farver på dine værker og form på din skulptur? Arbejde med ler og keramik?
Du kommer til at arbejde med mange forskellige teknikker og udtryk, så forbered dig på en spændende rejse ind i kunstens verden. Vi starter med forskellige små sjove øvelser og arbejder videre derfra.

Kreativ efterskole for alle

Alle kan udtrykke sig igennem kunst og derfor deltage, øvet eller uøvet. Vi tager dig i hånden og guider dig til flotte produktioner. Du kommer blandt andet til at arbejde med:

• Keramik
  • Maleri
  • Collage
  • Skulptur
  • Genbrugsmaterialer
  • Metal og gips

Nogle opgaver skal du løse inde – andre ude. Nogle gange tager vi på museum – men mest af alt skal du tilbringe tiden i kunstlokalet, hvor alt kan ske!
Vi tager også på museumsbesøg og ekskursioner til spændende steder, hvor vi kan  blive inspireret af nutidige og historiske kunstnere.

Osted Efterskole er en kreativ efterskole. UDFORSK HELE PALETTEN OG KAST DIG UD I DET.